هر كاري ميكنم تا بتونم فراموش كنم اروم بشم بتونم قلبم و ازاد كنم نميتونم نميتونم وابسته كسي بشم نميتونم دل ببندم به كسي هنوز تموم فكرم تويي:(چرا گريه ميكنم با اين كه ميدونم من ديگه برا تو وجود ندارم:(خدايااا ارومم كن ديگه نفسم بالا نمياد....:(
دختر آفتابي...
ما را در سایت دختر آفتابي دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: جمعه 21 ارديبهشت 1403 ساعت: 19:27