يه نفر هست يه نفر كه داره شبانه روز ابراز علاقه ميكنه و من سكوت ميكنم گوشيم و خاموش ميكنم اما تا كي تا كي گوشيم و خاموش كنم و فرار كنم ميترسم ميترسم تو قلبم جا پيدا كنه نميخوااام يه ذره هم جا باز كنه تو قلبمممممم.من كه مقاومم سر قولم هستممممم.اما ترسم از روزي كه برم دانشگاه و ببينمش:'((((( اما قول من قولهههههههه مطمئن باااش.
اون روز من ديد بيرون البته نميدونم چرا حس ميكنم اتفاقي نبود انگار ميدونستم من اون شب اونجا با دوستم ميخوام شام بخورم از اول تا اخرش ايستاد جلو رستوران.......اخرشم زنگ ميزنه امدم هر چي از دهنم در بياد بگم اما گفتم بيخيال سكوت كردم فقط سكوت گفت ممنون اما دلم ميخواست تحويلم بگيري آمپِر چسبوندم بدجوووور فقط جيغ نزدم هر چي تو دلم بود و گفتم سبك شدم و قطع كردم.....
كاش بودي نميزاشتى كسي اينجور به خودش جرات بدهههههههه جرات چنين كاري كه گريم بگيرههههه وسط خيابون......
دختر آفتابي...ما را در سایت دختر آفتابي دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 230