راستي بعد چند سال
اولين عيد بود كنارم نبودي اما يه نفر اينقدر تبريك گفت كه وقتي تلفن قطع كردم نشستم گريه كردم....دلم فقط تبريك يه نفر رو ميخواست كه كنارم نيست ديگه مال من نيست مال يه نفر ديگه است كلي خاطراتم و مرور كردم ياد تموم خاطراتم افتادم و اشك ريختم...:((( دختر آفتابي...
ما را در سایت دختر آفتابي دنبال میکنید
برچسب: اولين عيد بدون پدر,اولين عيد بدون مادر,لين عيد,اولین عید بدون پدر,اولین عید بعد از فوت,اولین عید عروس,اولین عید مرده,اولین عید نوروز عروس,اولین عید نوروز,اولین عید بدون مادر, نویسنده: بازدید: 284 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 1:56